Wednesday, December 30, 2009

Konfius .

Haihhhh , semenjak dua menjak tiga menjak ni , ada something yang really messed up in my mind .
Pasal ambition sebenarnyaaaaaa . Haihhh , cita cita aku nak berlaki 6, tp apakan dayaaa !
HAHHA .Takk takk ! Mampus kena rejam sampai mati . -__-

Lets just brief it off, malas nak cakap banyak .

mcm ni lah ,
aku actually since i was a toddler , nak jd doctor . *MENIPU .
HAHA .
Betul lah,dr kecil lagi aku nak jd doctor .
tp sejak kebelakangan ni , aku rase mcm impossibe jeeeee .
Biology aku pon tah pape , ade hati nak jadi doc? HAHA
Dah tu berangan nak jadi Pediatric ataupun Pakar kanak kanak ,
amboiii , tak merasa berpakwe lah aku .
Belajor memanjang . HAHA

Tuu yang aku nak jd pensyarah je .
Study pon tak lame , senang pon senang .
Tak pyh nak memaksa diri ,

Kang tension sgt, tak pasal terputus urat merit aku . HAHA

Apapun , aku wajib and harus jd wanita berkerjaya .
Berkerjaya yang menebeliakkan biji mata jantan lahh .

bukan lah berkerjaya menjual jamu .
kang takpepasal jadi Hantu Jamu Gendong ! HAHA -__-

Kalo dah berkerjaya , dah ada kereta idaman aku iaitu Fairlady and sebuah banglo .
Mulaaa lahh belangkas yang berupa Gigolo melekat kan?
Mase tuuu , setakat BradPitt , aku kentut jeee .
Selagi Christiano tak masuk meminang ,
i taknak kahwin !

HAHAHA . Gedik .

Hurmmmm , tengok lah dulu results SPM nanti .
Mane yg layak , aku akan pertimbangkan .

Yang sentiasa konfius ,
Nath George .

No comments: