Friday, January 1, 2010

2010 , ahaaaaaa !

Pejam celik , pejam celik .
Dah 2010 , aishh ,
bermakna dah makin tua lah,
tua tak kisah lah,
asal comel .

Dah , DIAM .
aku tau ade yang tengah mengutuk -,-

Tu bukan persoalan ,
Aku tengah pelik ,
sekarang dah 2010 ,
Tapi ade lg yang BODOH .
Okay ,guna bahasa sopan sikit .
Penggunaan Otaknya kurang .

Mcm ni ceritanya .

Tadi petang aku tidur ,
around 4 lah .

Sube sube sube ,
sube el volumenn .
(Lagu krazy tuu )

Aku angkat .

Entah : Heyyy , ingat sy ?
Aku : Tak .
Entah : Ohh , yeke *dengar suara sebak .
Aku : -___-
Entah : Buat ape tu ?
Aku : Tido .
Entah : Ohh, ngantuk eh ?
Aku : Tak , aku sakit perut , sebab tu tido .
Entah : Ehhh? -__- Oklah bye .

Itu persoalannya .




Kalau aku tak ngantuk ,
aku tak tido kot -___-



Jadi disini ,
aku berazam untuk ,
menukarkan kadar pengunaan otak kau ke tahap lebih tinggi .
Semoga dirahmati azam ku ini .




Itulahh 2010 agaknye .
Oklah Selamat Tinggal 2009 .





Aku ,
Nath George .

No comments: