Monday, July 12, 2010

Apa maknanya ?

Dah lama gua tak update , bak kata ayat cliche bloggers lain ,
*dah berhabuk punn .
Tapi gua malas nak cliche sgt sbb gua bukan simpan dalam almari pun .
Tettttttt , -,-


Mcm ni , gua malas nk berjela-jela ,
kang bosan pulak lu orang nak dengar ,
almaklum , gua bukan Hot mcm Hanis Zalikha atau Hebat mcm Mr.K dalam dunia pemblogan ni .



Last Holiday , gua balik kampung gua ,
okay . tak payah lu orang nak fikir kampung gua kat mana ,
kalau suruh lu orang fikir , almaklum , duduk ulu cerok lah gua .
Biasalah , gua tak salahkan lu orang ,
gua salahkan pemikiran tut tut lu orang .


Back to the main point ,
gua balik JB , sbb rumah family gua dah siap ,
jd , balik utk penyerahan kunci .
Tapi serius , masa penyerahan kunci tu ,
gua tak ikut pun papa gua ,
sbb gua sedih .


Bukan gua sedih meroyan ,
lu orang jgn buruk sgt pikir gua ni ,
Gua okay , cool je .
*Okay , tu meroyan namanya .



Gua sedih sbb dulu , arwah mama gua lah yang nak sgt rumah ni ,
gua still igt ayat dia ,
'Kang kat tepi rumah boleh buat garden kecil , lepak mlm2 '
OMG , i'm crying okay .Haihhh ;[
Malas gua nak story dah ,
kang rumah gua banjir ,
siapa susah ?
Gua jugak sbb gua kena cari goggle ,
cari baju renang gua yg dah koyak rabak anai-anai buat breakfast .
Inilah rumah gua tp APA MAKNANYA ? -___-












No comments: