Sunday, July 18, 2010

Berhantu .

Gua bukan ak cerita pocong lalu tepi bilik gua ,
atau pontianak menjerit minta pulak anak dia .

Ni lebih berhantu dari tuuu ,
seriously speaking .
*Ecececehhhh ;D

Mcm ni ,
sekarang ni ada satu soalan yg boleh katakan menghantui aku ,

'Mira bila nak pakai tudung ? '

Haihhhhh , terutamanya papa gua .
Tengah tengok tv dia tanya , tengah lepak minum dia tanya ,
nasib baiklah gua tengah memerut dia tak hentak pintu bilik air and tanya .

And jawapan gua tetap sama ,
'Belum bersedia '

Serius , gua pernah terfikir utk bertudung ,
tapi nak buat mcm mana ,
gua belum betul betul ikhlas nak bertudung .

Nasib baik bapak gua faham ,
dia cakap ,
it's okay kalau gua taknak bertudung , tp pakaian jgn melampau sgt .

What can i say ?
Okaylah Encik Eddy .

Haihhh -,-

No comments: