Saturday, August 7, 2010

Alahai Bro !

Gua harini serius takda niat nak tambahkan dosa lu orang .
Tapi kalau lu orang rasa dah cukup byk dosa ,
sampai bahu senget sebelah .
Baik lu orang tekan 'X' di penjuru page ni ,

Tp kalau lu org steady lg ,
Teruskan bersama gua .

Gua nak cakap pasal ,
LOSERS .

Bro , gua nak nak tanya lu orang ,
kalau lu orang putus dgn awek tu ,
Lu orang nak boikot ke sekolah awek lu orang tu ?

Dlm hal ni , gua tahu ada diantara bro bro kita tu ,
baca blog guaaa ,
lu nak boikot gua? Boikot lahhh =________=

Kalau nak bahasa remmmmm , ' Sikit gua tak goyang '
Kalau ayat ala ala wanita berpurdah , ' Allah ada disisi orang yg benar '

Dah dah , lu orang jgn igt gua ni nak kasi ceramah agama .

Tapi serius , gua tak tahu ,
apahal diorg nak boikot sgt sekolah gua .

Takkan pasal perempuan tu reject lu orang ,
lu nak boikot sekolah dia ?
Kalau gua jd dia , gua malu lah bro .
Pasal perempuan nak berboikot boikot .

Ape cer ?
Dulu masa bercinta ,
'Sumpah youu , i akan syg u and even satu hari nnt kita berpisah , i akan tetap cintakan you '

Kalau mcm ni ,
susah lahhh .

Kang kalau adik gua yg tadika u putus dgn awek dia ,
adik aku BOIKOT Tadika Khazanah Ilmu .

Kalau ada awek awek yg nak usha bapak gua , then kene reject .
Awek tu BOIKOT Courts Mammoth .

Kalau ada bro bro yg nak usha awek jaga toilet , then kene reject .
BOIKOT Toilet .

Kalau Ada mamat mamat indon nak usha bibik gua , tp bibik gua taknak .
BOIKOT senduk garpu rumah gua ?

HAHAHAH .
Fikir lah bro ,
walaupun lu orang tak fikir pasal diri korang ,
pikir pasal maruah diri . Kalau adaaaa -__________-

























Laaaa , tunggu apa lg ?
Cukup cukup lah mengumpatt .
Lu orang pergii sana solat sunat taubat .
HAHA -________-

No comments: