Thursday, August 5, 2010

Biasa Bro .

Biasa bro , sekarang gua tengah exam .
Bukan exam exam takat lu usha kiri kanan , dapat tiru .
ni baik punya exam , TRIAL SPM .
Jgn harap lu nk usha kiri kanan , takat nampak ekor huruf tu bolehlah .

Nak suit suit panggil kwn pun kantoi ,
Nak buat mcm mana ?
Bantai je , mcm mcm lagu lah keluar kalau objektif taktahu pilih mana ,
jawapan pulak dekat dekat sama .
Nak tipu serba salah , teringat muka cikgu gua yg penat lelah naik tangga nak ajar kelas gua yg tak serupa kelas tu , mcm penghuni zoo .
Termasuk gua lah , gua bukan bagus mana .
Tapi comel tu bolehlah .

Semalam soalan sejarah ,
ada soalan yg gua rasa nak kepit je mat salleh haprak yg jajah negara gua dulu kat ketiak gua .
Kalau diorang tak jajah , takdanya Gua nak hapal hapal Sejarah .

Jadi , Gua nak bantai lagu yg suka memekakkan telinga gua ,
'Ola Oli diberi Nama , Saudara saudari cikebom cikebom '
Tp malu lah ,
buat lah membe sebelah gua , jatuhlah reputasi gua . Eh , tak boleh jadi .

Jadi , gua decide nak jatuhkan pensil dr suduh 90 darjah arah utara ,
mana yg mengena , confirmm betul . =__=
Okay , tu lu orang jgn percaya , gua tipu .
Sumpah .

Gua sebenarnya takda benda yg nk story .
Cuma gua nak layan perasaan ,
asyik layan bukuuuu je .

Ye dop mu layan buku , mira ?
HAHAHA =_______=

No comments: