Friday, October 15, 2010

Shopping kononnya .

Harini gua keluar dengan membe gua , Sherr nama dia .
Keluar dari pukul 2.30 pm sampai 7 p.m .

Mcm mcm hal yang kitorg ketawakan ,
kiranya cleaner ECM , MalayTown , Mega semua banyak kerja lah .
sebab air liur kitorg mercik mercik sepanjang jalan .

Malas gua nak cerita pnjang lebar .
Ada lah yg kitorg gelakkan ,
maybe lu orang tak faham ,
Biarlah kami berduaje paham .


1 . "AKAK "
2 . Rasa mcm nak pergi and ckp , "Bila bapak gua kahwin dgn mak lu ? "
3 . Sebab Kematian : Anak Mcm Setan
4 . "Oihh jgn ketawakan , kang terkenan kat anak aku "
5 . "Haaa Adik pakai tudung , eksaitednyaa nak beli dress"
6 . Tag Tag lari , Kejorrr weyy !

Okay semua benda tu , akan jadi kenangan TERINDAH .
Sangatt lawak .

Thanks , SHERR SUHAIMI ! HAHA :)

No comments: