Monday, November 29, 2010

pi O wai O .

" Lelaki yang baik adalah untuk wanita yang baik "


Gua tak tahu kenapa , gua memang tak setuju dgn statement tu
Gua bukan jealous si Asmara kat TV3 tu kawen dgn perempuan jahat ,
tp ..... iyelah , gua ngaku jealous -.-

Tak , gua tipu je .
sebenanya ada beberapa sebab yg gua rasa , " WTH ? "

Gua sebenanya dah lama nak update menda ni , tp disebabkan gua red flag minggu lepas ,
gua malas update , bukan apaaaaaa , gua takot jahanam keyboard ni gua lepaskan perasaan

Pertamaaaaaa , lu orang tak nampak ke trend pakwe pakwe sekarang ?
Pergh , kalau nak awek , bukan main lagi .
Kalau skirt tu tak nampak alur buntut , mmg diorang tak nak .
Dengan harapan , boleh lah setok geli geli luu orang .
Tapi kalau cari stok bini , kemain lagi diaaaa .
Kalau boleh bini tu nak lilit macam mumia .
Kononnya taknak orang tengok , tau pun luuu ? -_________-

Keduaaaaaaaa , perempuan pun sama naik , ni yang gua nak emosi semacam .
Jadah apa korang nak cari pakwe yang konon market ?
Gua ada sorang membe , and gua rasa dia tu kiranya bakal isteri mithali lah ,
iyelah dengan sopannya , baiknya , comelnya .
Tp , yg gua pelik , dia minat kat membe gua yang tak tentu teruna tak tu ,
opssss , gua tak salah cakap kan ? -.-
Padahal adaaaaaa je
Bila gua tanya , dia cakap , " Lelaki baik kepala tak sempoi lah "
Pulakkk dahhhhhhh ? -______-


Ketiga , lelaki yang berasa bagus .
bak kata orang kuantan , bajet behhhhh ah mu ! HAHA .
Seriously , gua pernah terkena benda ni .
Gua mmg pernah crush kat someone yg gua rasa agak baik ,
nak kata anak imam tu taklah , tapi baik . -_______-
And gua rasa , lelaki yang kononnya luaran beriman ni, takdalah baik mana pun .
pasaipaaaaa gua cakap cenggitu ?
Okay fine , gua ni luaran mmg lah lu orang tengok tak molek .
Dengan rambut tak nyedor melayu , dengan baju konon sarung betik ketatnya .
Tapi , gua rasa that guy tak boleh judge gua physically , sbb at least gua takdalah jahat mulut mcm dia. tetttttttttt !
dah tu , lelaki mcm ni layak sgt dpt perempuan baik ? -.-

*sapa makan roti canai , tangan dia baru kari .

Keempatttttttttttt , apa lagi haaa ? Alaaa nanti lah gua pikir .

Gua tengah SPM ni , lu orang tahu tak ?
Tahuuuu tak haaaaaaaaaaaa !
Kalau Agama gua esok dapat A- , gua salahkan lu orang .
hehe .

Till then , gua chow dulu .
Apa apa hal , roger gua *ecey , kemain ayat gua brutal .

No comments: