Sunday, January 2, 2011

Cinta hati gua ololo sweetnya tapi ....

Macam gua janji pada lu orang semalam , harini gua nak update dah .
Sebab harini pon gua taktau nak buat apa , gua tidur pon bapak gua sibuk ambik bulu ayam duk gelikan telinga gua . Naib baik bapak , kalau tak sia sia dia pulak sarapan bulu ayam .
hihi .

Sebelum gua mula , gua nak kasi sinopsis dulu lah , actually gua terasa nak update pasal tajuk ni sbb gua haritu beli sebuah majalah lah , sbb nak baca buku teks , *ehem sorry lah , apa itu semua ? Tak remaja betul -____- . gua nampak satu artikel , *DI DIA SEMPURNA tapi.... * ,
so gua tertarik dgn artikel tu and gua rasa gua nak update dgn cara gua sendiri , sorry lah bro . Gua bukan copycat . adjust dua karung *tu ayat waktu abg gua join set basten 4tahun dulu .


Bau badan .
Pergh , toksah pakai Ambi pur , bau badan dia dah cukup tersebar dalam kereta . Apa nak bazir beli ambi pur ? Cis , tak pandai berjimat lu orang . cis , tu gua tipu . Gua faham betul lah perasaan sbb gua pernah ada pakwe mcm ni jugak bro . Sekali dia angkat kitiak , gua rasa mcm , "Omaigod , sudah sampai ajal gua nampaknyaaa " . Ni bukan SErius lagi , ni dah LAPANrius . Tiap tiap hari gua duk fikir mcm mana lahhh nak kasitahu , nak telepon fadzilah kamtumi dia busy dgn projek baru katanya , jd gua lek jeeeee cari solution sendiri . Kalau ikutkan hati gua nak aja kasi hadiah kapur barus , tp kejam sangat , mak bapak gua tak ajar gua jadi org kejam . *Baldi pelissssss * . Gua rasa jalan penyelesaiannya bibik gua ! Sbb dia mulut tarak insurans , jadi konon haritu dia datang rumah gua , gua suruh bibik gua pepandai susun ayat , gua mana pandai bersubahat * hurrr -____- . Nak dijadikan cerita , bibik gua selamba , " Ish , bau badan siapa ni , sebelum ni mana pernah ada bau badan org mcm ni kat rumah ni " . Dari jauh gua usha line , muka dia merah padam . Terasa agaknya , -___________-

Malas Berus Gigi .
Pergh , puaka habis bau mulut . Ni pun gua boleh jadi lemah badan . Kalau nak describe kan bau mulut dia mmg lu orang tak boleh sbb bau mulut dia boleh buat hantu raya meroyan . Pergh , benda ni pon gua pernah experience . *Gua ni mmg dijodohkan dgn orang pengotor ke apa ? * . Muka mmg ala ala hero Malaya tp bila bukak mulut , pergh gigi kuning , siap pakej dgn cili merah lg celah gigi . Ni kalau ada awek bergetah memana menang roda impian , boleh lah kasi pakej pakwe hero malaya disertakan cili celah gigi . *Auch kiut jugak bunyi * . Nasib baik gua couple dgn dia tak lama , kalau tak kempis hidung gua . Gua rasa org mcm ni kena ada membe dia tegur , kalau gf lu org , suruh lah bestfriend dia tegur , jgn lu org buat kering tegur sendiri , tak pepasal pulak , " Lelaki semua sama , bila dah tak sayang , semuanya tak betul " . Masa tu , lu org jgn nak add fb gua and komen , " Nath , lu punca gua putus dgn cikaro gua " . Kang gua suruh Mark Zunkerberg blocks lu , gua dgn mark tu dulu main guli sesama .

Selalu lewat .
Not punctual , auch . omputih sikit tarak hal kan lu org ? Mungkin sesetengah org tak kesah hal ni tp gua tarak boleh punya . Gua rasa mcm nak pinjam je "Mesin pencepat masa" dari Doraemon . tp gua add dia kat fb , dia taknak approve , eleh doraemon , awak ingat sy nak sgt kawan dgn awak ? *Alalala gediknya lu Nath , geli gua * .Hah , balik pada cerita kita , gua rasa kalau Yayang , baby , abang , sayang , anje , ucuk lu orang datang lambat utk sekali dua , lu orang maafkan je lah , percaya je pada alasan lapuk "Jalan jem lahhh " diorg tu . Kalau pakwe gua kasi alasan cenggitu , gua jawab , " Dah tahu jalan jem , belilah roti . Sapu jem atas roti " . Lu org agak agak gua dapat tak sms , " I tersinggung dgn kata kata you , kita putus . benci . benci . benci " lepas tu ? Persetankan sms dia , kumbang bukan seekor . Kumbang mmg banyak , tp pakwe susah dapat woi . Pada gua , kalau dia banyak kali lewat , kasi pengajaran sikit . Mai gua ajor ,

Yayang : You kat mana ?
Bucuk : I dalam kereta ni , yayang . Eh alamak , ada kambing pulak lintas .
Yayang : Cepatlah , ramai pakwe ngorat i ni , kiut boleh tahan .
Bucuk : You jangan layan , itu mamat basten jeeeee . I ni ada Honda Civic type R .
Yayang : Iyelah , cepat sikit ye ucuk . i rindu you , muah muah muah .

Setibanya BUCUK di tempat kejadian .....

Bucuk : You kat mana yayang ?
Yayang : Kejap kejap , i tga pilih baju mana nak pakai .
Bucuk : Whattttt ? U kat rumah lagi ?
Yayang : Laaaa , ada ke i cakap i dah sampai ? Alaaa , ni kan first time i lambat , u dah 88kali .
Bucuk : Number yang anda sms tidak terdapat dalam perkhidmatan.....

Kunyah dengan Mulut Terbuka .
Korang patut beruntung dapat gepren or bopren mcm ni , Lu tahu kenapa ? Iyalah , boleh lu orang save budget . Lu bayangkan , kalau pi candle light dinner , sibuk lah nak kena bayor duit utk musician , tapi lu boleh dga free of charge . Auchhh sweetnya , dendangan ikhlas dari sang pencinta . HAHAHAH . Okay lah gua gurau jeee , chill chill . Kang cepat gua kalau tak senyum ,kang tak pepasal lu kena beli SK II essence . teheee -____- , kalau benda ni gua rasa lu org kena guna taktik ala ala sweet couple sikit . Contoh ?

Anje : Babygirl babygirl , awak suka lelaki mcm mana ?

Babygirl : Babygirl suka semua yang ada pada anje . Anje pulak ? *Takyah geli , lu pun mcm ni *

Anje : Anje suke pempuan yang lembut , sopan , kiut , yang paling penting , BERADAB .

Baby girl: Beradab mcm mana eh , Anje ?

Anje : Iyalah , contohnya , jalan depan org tua tunduk , and masa makan tertib je , takda background music mcm bunyi cengkerik .

Babygirl : *Alamak *

Pakai ambik jeeee
Gua tahu lah lu dah curi hati gua , tapi janganlah dengan barang gua skali dia buat mcm milik dia . Gua tak pernah experience lagi benda ni , tapi kalau gua experience hal ni , sia sia mamat tu sarapan tapak kaki saiz 8 setengah . Apa yang gua maksudkan , kononnya pakwe lu orang simply pinjam kereta lu tanpa kasitahu lu , simply ambik kunci and blah . Or maybe slumber masuk rumah lu orang and pergi dapur and sentuh mknn yg lu org pun belum makan lagi TANPA BERTANYA . Gua tak anggap benda ni big deal sebenarnya , tp ada org yg anggap benda ni serius . Emotional betul orang tu , period agaknya . Gua rasa benda mcm ni lu orang boleh tegur sendiri , sbb it's not a big problem . Lu org nak sindir pon apa salahnya , haha . Contohnya kalau dia pi dapur and slambe makan tanpa kasitahu lu org , lu org jerit je , " Eh , mmg i dari smlm duk pikir nak masak apa untuk you , you makan lah , takpayah kasitahu i " . Auch , kalau lu rasa pakwe or awek lu org tu set set emo , baik lu sedia untuk jadi Andartu ataupun bujang lapuk . HAHAHA .






Gua rasa sampai sini je lah entry . Gua malas cakap banyak sbb gua pun terlibat dengan tabiat Datang Lewat tu . Auchh , terasa tahu tak *__* . HAHA .
Apapun yang gua tulis utk entry kali ni , lu orang jangan ambik port sangat . Remaja kannnnnnn , ololololo . cis geli gua .

No comments: