Sunday, January 23, 2011

Harith Isaacs , baby boo :)



olololo , my babi boo . eh bunyi lain mcm , okay gua salah , baby boo sebenonya . Harith Isaacs tu adik lelaki gua , dia mmg comel .

Orang cakap dia comel mcm aku , orang cakap , aku tak cakap . Adik gua ni agak panas baran , haa yang ni bukan macam aku , ni macam kakak dia sorang lagi tu , si Echa tu .

Malas gua cerita panjang lebor , apa yang gua nak cakap ,

SELAMAT HARI JADI , ISAACS . Semoga membesar jadi seorang yang comel mcm kakak , baik hati mcm kakak , penyayang mcm kakak . Cukup tak ?


Duit keluar pun speed macam tu . chisin -______-


Habis lah Jaapar Onn takboleh cari makan lepas ni .










1 comment:

A3manul Na3m | ايمان النعيم said...

hamboi. meriah bebenor.... jup2... ucu xbg hadiah lg kat e-jack kan?? kene cucuk2 dulu la, bentang bajet 2011 dulu... hahahahahhahaa...