Saturday, January 1, 2011

Tu dia tu dia .



Lu cantik, tinggi. Pergi memane, semua bg perhatian kat lu je. Lu cam model. cam sial pun ade jugak hahaha. Overall, PERFECT ♥ gua sayang lu walaupun lu slalu memekak! ♥


dye nih model sy !AHA.eh,nnt awk jd model sy ea.ngee!bapak cntik,muke mcm model.suke sgt tgk style dye bjalan.AHAH.if dye msuk clas tambahan,muke taleh bla.cm model lahh !dah la pandai and dye nih sgt baik.ganas,siyes,kadang2 takot jgak dgn dye nih.:D and now jeles tgk gambargambar dye.sume cntikcntik.yela tgk la sape amek kan.;p.ily gojes !♥

Hmm . I rasalah kan , rasa je lah , i pernah baca mess
age you dengan amsyar . Perghh , ayat jiwang tahun 1960 - an tuhh , all english . Setiap 5 minit message . Best ah korang . Btw , you're a good friend it seems , so keep it that way , and contact me hari2 la , kayy ?

hot babe ni.teman gosip.haha.die la kwn aku yg slalu dnga cte aku dlu.duk dpn klas gosip2.haha.gle brani sound org.haha.die terer oh bab2 usha ni.die slalu turunkan ilmu die kat aku klw psl pria2.haha.die one of my bff.dlu mmg rpat.but sjak aku pndah tatahu asal cm lost contact.cdey oh kdg2 tgk profile die tgk die epy tnpa aku.chwah.tacing2 plak.hee.btw,iloveu ;)bes oh kwn ng die,kind hearted.hey die lawak la.

hmmm akakkkkkkkkkkk, awak ni sempoi gila tau tak! suka lah style akak haha. awak kan, yang saya nampak di mata saya, sangat berdikari tau tau. awak pun tak kisah ape orang cakap pasal awak. u knw, lantak la kann. HAHA dan dan dan awak cantik. saya nak isi awak sikit T____________T

No comments: