Monday, March 28, 2011

Alahai baiknya comelnya kacaknya.


*TURUTAN HADIAH ADALAH MENGIKUT MASA GUA DAPAT.


Ini hadiah dari Encik Eddy , dialah pemberi hadiah paling handsome sbb dia papa gua , kang kalau tak puji , makan pasir lah gua tiap hari :P . Ini salah satu hadiah dari papa gua , nanti ah gua upload lagi kalau "ADA" :P




Encik Aaaron Fik , bukan nama sebenar ye . HAHA . Dia rakan FB gua , seriously , gua pertama kali jumpa dia masa ambil hadiah ni di KP , ekskius mii , gua pergi dgn abang and adik gua eh .
Dia kasi Chocolate , sedap ye sedap . Mak dia buat katenya m wah hebat auntie .
*Btw, dialah yang beriya riya gua pkai tudung Wardina. Belilah kan , ahahaha !




Tuan Doctor Filani. hahaha!!!! (ini adalah trademark beliau ye , ketawa dalam dgn sungguh sungguh katenya :p ) . Hadiah ini benar benar kebetulan serious , amaigad syukurrrr :) . Ada tulisan di dalamnya , dan amatlah membina untuk dijadikan panduan . Ayat paling gua ingat , SANNAH HELWA :D . Thanks a lot TUAN DOCTOR.





ada lagi nak kasi saya hadiah tak ? *gua kenalah gunakan "saya" , nampak sikit elemen mengada ala ala gedik gedak geduk.

1 comment:

eLLa said...

best nyer..
saye suke heel tue..