Monday, March 28, 2011

Kenapa ngengada delete?


Assalamualaikum.

Ini merupakan entry yang sangat pendek , gua cuma nak sambung cerita dari previous post gua .

Ngape gua delete gambar lama dan post lama gua ? Here you gooooo comels comels girls and gediks boys , oh puhlis .

Beberapa hari lalu , gua menanyakan kepada seorang rakan gua tetapi tuo sikittt dari gua , abang eh ? haha. pelissssss. Iya dia mmg seorang yang tinggi ilmu dunia dan akhiratnya , pada pendapat gua . Sesiapa yang berminat ingin menjadikan menantu ? auch gitewwwww . Oh harap maklum , anak makcik pakcik wajiblah perempuan :)



G : Doc , what if seseorang perempuan tu mula berhijab tetapi still ada gambar gambar yang tak menutup aurat . Cemana eh ?

F : Ini bukan soal gambar lama atau baru , dik . Ini soal aurat.


Selebihnya biarlah gua yang tahu. Gua rasa , ayat dia simple tetapi mendalam .

Thanks Doc ! Hanya DIA mampu membalas jasa baik awak :)




macam ni salah eh , doc ?


Iyelah iyelah , macam ni :D

No comments: