Thursday, April 7, 2011

Lagi lagi muka lu orang.



Assalamualaikum :)


Harini takda buat ape , kebetulan gua nak pi ambik dress untuk kenduri doa selamat gua . So , gua pon ajak ah minah selalu sesat jalan ni keluar , a.k.a Siti Syahiirah lah kan .Siapa lagi kalau tak muka dia , dia kan bespren gua *mata ke atas, tgn dibahu * , hehe .

Tapi mcm biasalah , manalah sah hidup gua kalau tak bawak si annoying dan paling penyibuk di wall FB gua , siapa lagi ? Adik gua si Sofea Nabilla , Echa nama manje , KATENYEEEEE .

Gua lepak D'Jungle Foodcourt . Bila gua cakap nama ni , ramai tak tahu , gua pun baru tahu sebenanya . Disebabkan ramai jodoh jodoh yang ala ala imam muda , jadi gua rasa itu port baik utk bersantai sambil cuci mata .

Dah lah , layan je lah . Bosan gua asyik menaip , lu orang bukan baca pon . Gua tahu -_____-

*CREDIT KEPADA KAMERA BARU CT *


Sebelum pergi , test kamera kononnya :D



Pemanduan bahaya .



Gambar wajib si drebar tak bergaji.



D'Jungle Foodcourt


Muka blur nak pilih makanan ni , semua sodap sodap.

Ini namanya mencari jodoh , bukan makanan.

Akhirnya Gua pilih ini , memang bobaloi !


Tu diaaaa nasi kukuihh .


Licin nampak ? ace zoom sikit .


Gua tutup ah muka si 'wallpaper' , kang kantoi .

Tak habis lagi , adik gua tenga ejek pakcik 'macam bagus' depan meja .

'Ct , tengok baby i , comels kan ? '


Boleh ke ct cakap , baby aku lagi comel.


Kononnya nak tiru Usop Wilcha . Kite bakooo je wallpaper tu , Mira !


I love you BFF :)


I LOVE BOTH OF YOU :)

1 comment:

ct syahira said...

aq habes cover x letak muka2 buruk..habeh ah jatuh imej aq :p

x boleh tahan gelak dr tadi sampai sekarang..love u too