Saturday, April 2, 2011

Masa bertenuk tenukan .


Gua nasihat lu orang yang senang nak lawaskan muntah hijau , baik jangan tengok post gua kali ni .Memang menyampah , menggedik , menenuk , menyipan dan semua jenis ME .

Uncle uncle gua datang semalam , so , gua decided nak ajak diorang lepaks sekali dgn bestfriends gua CT and Zaty . Cis , nasib baik boleh masuk kepala semua . Toksah nak perasan matang sangat , diorang baru 22 and 26 okey . Tak kuasa makkk :D

Layan lah layan , malas gua nak cakap.




Mak datin dah datang , wa nak ajak kumpulan marhaban ke kompang ke tapi lupa booking.


Datin Nur Ezzati gitewww , ehehe . love ya <3


Agak agak kalau gua letak ni masa bulan puasa , kena ban tak blog gua ?


Uncle gua mmg gila spaghetti , kegolojohan dpt dikenalpasti disitu :D


ini lakonan , gua mana ada gelojoh macam ni . *Gua gelojoh lagi*



Gua bluetooth sikit kegelojohan ucu gua.


Kitorang tak main ngumpat ngumpat , noksss .


Gua tak sure ct tu sakit atau itu elemen seksi ?


Lu tak rasa muka uncle gua dgn zaty tu sama ? *wah gituu *


Inai pernikahan gua dengan imam muda .


Sila muntah.


Ezati paling style , giteww noks :D


Dia tidak layak disayangi. Kenapa ?


sbb dia berjaya rampas nugget terakhir dari gua . Cis !


Ucu gua nak jadi gangster atau profesor klon ni ?


Macam astronaut lah pulak ucu gua .


Ops lupe si pemalu , uncle gua juge . Paling suke panggil gua MEON. *pemalu haktuihhhh ! *



*Ezati menjumpai buku ini di handbag gua . Reputasi gua sbg gangster jatuh merudum ! *

Gua paling layak disayangi . Ehehehe

Tak tak , lu orang semua gua sayang :)

Nampak tak kasih sayang tu ? nampak tak ?

TAMAT SESI PAGI , SESI PETANG BERMULA.

Petang tu , ezati and uncle gua yg "pemalu" tu tak join noks . Geli geleman gua nak tulis ayat pemalu tu , padahal kenakan gua , juara sokmo bak kata orang ganu kita . Ohh berghakk
berghakkkk (Berat bukan BERAK) .





Muka suci ah kononnya ? pelis.


Haa gedik sikit kan comel.

ilek sofea , tu mikropon bukan lolipop.

Ketawa lah ketawa , macam gua heran.

Ini eksperesi paling patut diberikan.

amboi kemain bertuah imam muda dapat gua :p


Lu orang tau kenapa terencat tetiba ?

Sebab ucu gua belum nyanyi lagu "DONDANG SAYANG"

Selepas nyanyi ? Kan guaaaaaa dah cakap .

Gediks girls of the year ! Ct and adik gua , Sofea Gediks.


After karok , we all pelahap seperti biasa.


Gua tak heran kalau gua dibenci kerana gamba omaigod-pipi-gua-gebu-sekali ni.



Overall , gua memang seronok bertenuk tenukkan dengan makhluk separa manusia semua ni . And you know what , apa yang gua paling happy , gua masih diberikan peluang utk keluar dgn bestfriend gua , Siti Syahiirah and Nur Ezzati . I love yewwww all noks , :)

HAPPY SANGATTTTTTTTT !

No comments: