Sunday, April 17, 2011

Misi mencari Imam muda.



Komain lagi title gua skrg , nak jodoh aje . Gatal bonaaaa haaa , hihihi. Mcm biasa ah , gua bergedik gedikkan dalam misi mencari imam muda bersam dua ekor tenuk , eh dua orang kawan maksud aku . Sorry keliru sikit , antara tenuk dan diorang ni , HEHE.

Sebonanya nak pegi ambil sijil kat sekolah je , tapi melarat larat sampai TC . Bukan salah gua , kereta gua nak TERpandu kesana , sorry . hehe .


Sesampainya di rumah gua , posing tetap posing walau kepala nak tebako panas.

Heh , gua bukan Loser sbb bawak kete , tp gua ngalah dgn budak tak matang . hehe



SMK Abdul Rahman Talib , aimisyu.


Nak ambik sijil koko sekeping , tp tawaf jmp semua cikgu.



CT mmg nak tempah ajal duduk situ.


Gambar loser mmg sentiasa terseparuh CT, maafkan aku.



Begambor tu kalau tak nyenget kepala , mmg tak sah.


Bye SMART , tayunk awak ( basten sikit takpe kan ? )



Then , kitorg pergi TC , memula gua nak makan McD sobab goram tengok iklan iklan kat surat kabar , tp nak buat cemana , lidah Melayu tuuuu tak dpt gua putuskan dr mulut gua . Nasi Lomak jugak pilihan hati.



Eleleh , Mat salleh biasalah sarapan eskrem dgn burger . hihihi


Minah konon-seksi ni roti bakor je. Kita bakooo je diaaaa !



Ehem , awek imam muda ni biasalah , Nasi Lomak.

Ni bukan muka tension , ni muka senang hati faham ?



Then , teka ah kite buat ape ? Alaaa teka lah .*sambil kaki hentak lantai .


Gua pon taktau apa motif angkat kaki dedua gambo ni ?



Tanya sama Tc , apa semua ini ? Inilah Sayang :)


Love portraits :)


Ini gambar paling mahal sekarang , tajuknya TIGA BUDAK HITAM.


Siapa dapat cari kitorang dalam gambor tu , gua hadiahkan set pelurusan bulu ketiak . Cepat cepat .




Apapun , it was a great day indeed !

Friends are forever ,
Boys are WHATEVER.


1 comment:

nignagger said...

hahaha mira,
tak ade gaye pi cari imam muda pun.
ini gedik santai namenye..lol