Sunday, May 1, 2011

9 Pagi 6 Petang .




ASSALAMUALAIKUM !


Harini macam biasalah , gua kan penganggur tegar. "Wajiblah" menganggurkan diri gua dgn penganggur yang lain , kecuali adik gua yang gedik tu lah , Sofea.

Sebenarnya nak pi breakfast je , tp melarat sampai ECM lah , Mega lah , D'Jungle lah. Jangan salahkan kami , salahkan nafsu wanita kami yang 9 ni -______-

Lu layan lah , malas gua nak membebel.


East Coast Mall , bebeh.


Kitorang pekena each-a-cup.


Siapa siap dulu , dia dapat sami muda. go go go !



Sedap atau tak? Jawapannya pada adik gua si gedik tu.

Ct cakap , "Aku berbakat jd model rupanya" , ewwww.


Cucu gua mesti malu bila tahu nenek dia mcm ni atas eskalator.


Kami di Hidung. iya, Nose.

Eh , imam muda ada kat dalam kasut situ.

Ini masih belum romantik.

Gua tengah minum listerine.

Mencari hantaran.

Romantik kan?


Loving kan?

Ha'ah lah , romantik dan loving sangat !


Dah cukup , itu hanya lakonan.

Ct , aku faham perasaan kau , aku faham.


Adik gua macam tak biasa tengok orang kiut.


Megamall , brahhh .


Tengok boleh , beli lain kali.

Gua tak tipu kan? Yang diorang ni gedik.


Bila seorang kakak ingin sedikit cool blog , ini reaksi adik mithali.


Kami dilahirkan untuk jadi sebegini , MAAF.


Whaddap brah?



Suami isteri dan . . . . . photographer kiut.





Gambar dekat D'jungle gua nak buat slideshow sebab kitorang guna webcam . Nanti gua free , gua upload .

Sekarang gua nak pegi Megamall LAGI, bukan untuk membastenkan diri , tapi kerana Pakcik Eddy selaku bank negara telah menghulurkan 'rezeki' , kami terpaksa gunakan secara betul.

Thanks , Papa ! Emmuahhhhhhh .

No comments: