Sunday, November 20, 2011

Siapa kau, Nath?



Post kali ni memang mengundang dendam kesumat dalam diri lu orang terhadap gua.

Manalah gua tahu gua ni ada peminat. Nampak tak? Nampak tak dah mula riak di situ?
Haa belum lu tengok yg bawah bawah ni.

Memang lepas ni semua status FACEBOOK tulis ,

"Aku baca blog minah ni , ek eleh poyo siot. Mentang mentang tahi lalat besar penumbuk "

Eleh , tulis lah tulis. gua taknak doakan lu dapat suami sehebat imam muda, ataupun isteri secomel gua. Haa takut kan? Jangan tulis.


Macam ni sebenarnya, gua dahmasuk UITM semula *ahhh benci gua tulis fakta tu* , the sekarang kitorang dah reshuffle kelas.
Tak ngadap dah muka muka mintak penumbuk lecturer yang dulu, mwohoho.

Jadi, gua tak sangka pulak ada yang harap dalam kelas dengan gua. Siap tulis dalam blog. Aiseyman, lu dapat bayangkan tak berapa bukaan keluasan lubang bontot gua masa baca blog tu? Phewwwww. Takbaik berlagak,Nath. Takbur takpe. Okay , sesat!









Penumbuk kucing muka penyek adik gua lagi besor dari gambo ni, Nah link blog ni. Lu tekan lah sendiri. Farizul Ikhmal.


Empunya blog namanya Farizul Ikhmal kan? Orang panggil lu Dato' , kan?

Selain perasaan nak terkoyak di bahagian punggung, gua masih mempunyai perasaan kemanusiaan iaitu terharu. Pergh geli siot ayat gua, macam Romeo. Ni gua nak tunjuk penghargaan pada Farizul atau gua nak ngejas dia ni? Aiseyman.Kantoi! Mwohoho.

Apapun , thanks a lot Dato'! Gua tak sangka lawak lawak gua selama ni meninggalkan kenangan terindah di hati lu, sampai punya hasrat nak sama kelas dengan gua Sem ni. Alamak aih, ayat guaaaaa! Ni kalau Abg Baju Hijau baca, mmg confirm talak 18 dia jatuhkan, takda simpati dah.

Gua nak try lah buat lawak manja depan Imam Muda, agak agak dia datang tak meminang? *Meminang tak kot , berdakwah bior gua sedor diri, MUNGKIN*



SELEPAS ITU......


Tiba tiba gua terbaca komen dari Hanis Razali. Lu tekan lah kat link blog tadi. Gambor besor penumbuk ni memang kasi panas line.

Dia kata dia tak kenal gua ,tapi dia follow blog gua. Then gua pun pergilah makan angin dekat blog si Hanis Razali ni. Nak kenal jugak silent reader :)

Penat jugak berjalan pergi blog dia, kurus dah gua tau. Okay, tipu.

TIBA TIBA....



Aiseyman, punyalah sebak gua bila tengok nama blog gua ada dekat tepi blog si Hanis ni. Pheww, Hanis Zalikha, Cik Epal, Mr K , Maria Elena. Tiba tiba sesat gua blogger poyo sorang.



P/S : Benda ni mungkin takda apa bagi lu orang, tapi pd gua, gua sangat hargai bila nama gua orang ingat tentaang perkara baik.


Terima Kasih Farizul and Hanis!


LOTS OF LOVE,
Nath :)

4 comments:

Inspector Saahab said...

hew hew

NatashaEddy said...

Yes, inspector? I do not commit any crime!

Ralph said...

HAHAHA . lawak . jahat orang tu , "tahi lalat besar penumbuk" . mencabar kemarahan tersangat sangat . kejam .

nxss said...

nak gugur jantung tetiba baca entry lu terbit name gua :') haruu.thnks btw! :DD