Friday, June 19, 2009

Kehangatan fotografi .

halo halo milo .
harini aku tak pegi skolah . haha . sbbnye , hari ni ade retirement day utk cikgu sekolah aku .
Cikgu Fatimah . ;)
so , aku n CT ambil keputusan utk menidakhadirkan diri k sekolah hrini sbb kitorg tauu mesti bosan dgn speech panjang lebar .
kalau dia bg speech ttg bagaimana menjadi fotographer yg baik ke , cara2 mengenalpasti angle2 menarik dlm fotografi ke , best lahh jugak .
ni paling tidak , beliau mesti ckp , ' sepanjang sy menjalankan tugas , sy telah mendapat byk pengalaman manis ' .
(aku takkan tertipu dgn ucapan manis itu kerna , walopun skolah aku ni cluster school , tetap ade pelajar2 yg spt dijangkiti kusta) .
hahaha !
So , aku ambik keputusan utk memblog , so , today , i gonna share about the choosen photo yg aku minat .
spt yg diketahui , aku baru dpt SLR ni Mac haritu sbb birthday aku . **thanks papa .
so , aku dh ambik byk gambar , tp cuma ade beberapa je yg aku suke .
FYI , produce great pictures are one of d satisfaction fer me .
and , harini , aku nk share beberapa gmbr yg aku sukaaaa spanjang MAC 09 - JUNE 09 .
Sesiapa je blh jd model aku , tp aku plg suke , ambik gmbr mama .
sbb mama aku cantikk sgt sgt .
tak percaya ? Tengokk lah sendri . ;)
-Gambar2 dibawah , tidak diedit lansung kerana sy PEMALAS .-
**ENJOYYY . Adios Amigos Aku Berambus ! heeeeee .


gambar ni diambil : 20minit lepas beli SLR ni .

Gambar ni diambil : 30 minit selepas itu .

Ini tgn Sofea , waktu d pantai .




ni pulak gmbr , aku dipakaikan inai , *thank Bella . haha !

these are my cupcakes . i <333>

No comments: