Friday, July 16, 2010

Dia suka lu ?

Kalau entry sebelum ni , gua cerita tanda lu jatuh cinta ,
kali ni gua nk up sikitt .
Gua nak kongsi ,
mcm mana tanda kalau seseorang lelaki tu suka lu .

Maksud gua , lelaki suka perempuan .
kalau lelaki minat lelaki ,
gua tak tanggung -,-



1. Tak kena gaya .
Dalam hal ni , kalau lu orang perasan , lelaki tak senang duduk kalau dengan perempuan yg dia minat . Kalau dia tak senang duduk sbb buntut bisul , jgn lah lu orang perasan . Maksud gua secara neutralnya lah . Contohnya , dia mula mula tengah rancak je berbual , bila lu org interrupt dlm perbualan , dia jadi kaku and gelisah semacam . Hehh , belum cukup bukti tu je .

2. Tak berani .
Dalam konteks Ini , (pergh , ayat SPM siol ) HAHA . Lelaki yg menyukai seseorg perempuan , dia takkan berani memandang mata perempuan tersebut terlalu lama . Itu gua perasan , gua ckp ni ttg Menyukai okay , bukan mencintai . Kalau cinta , bukan setakat mata , lubang hidung lu orang pun dia tatap . Tp kalau tga malu malu kucing gini , lelaki tak berani memandang mata seseorang perempuan yg dia suka terlalu lama kerana diorang akan jd tak tentu arah and nk tercabut jantung . Seriehh kaboo , bak kata org pahang . ( Seriously Speaking , kalau omputeh kata ) HAHA .

3. Sentiasa mencuri pandang .
Elehhh , kalau lu orang yg lelaki lelaki tu tak ngaku , gua korek lubang hidung lu orang . Gua ni nampak je ganas , tp serius , gua tahuuuu lah . Mcm mana gua tahu ? Bak kata ayat minta penampor abang and adik gua , ' come on man , dunia ni bukan besar sgt ' . HAHAH . Contoh , kalau lu orang tga berbual dgn kwn lu orang , dia akan pandang je lu org tp bila lu orang pandang dia , dia akan pandang ke tempat lain , then mulalah muka merah padam .



*Buat masa ni , ini je apa yg gua perhatikan pd seseorg lelaki , kang kalau gua buat research , gua update lg . Lu orang tunggu je okay .

Tapi lu orang ingat , kita ni perempuan , lelaki pun ada taste tersendiri . Dalam erti kata lain ,
gua taknak lu orang syok sendiri . Dapat ke lelaki yg playboy , hehh , jgnlah percaya . Cakap lebih , akal tarakkk -____-

No comments: