Sunday, July 18, 2010

Make a move .

Biasalah , remaja remaja mcm ni ,
banyak sgt masalah .
ecehh , ayat minta penampo nampaknya disitu .
-____-

Gua takda mood nak update sgt harini ,
next time yeeeee ?

Gua post ttg 'Apa lu orang perlu buat bila lu orang suka seseorang '

Apa yg gua nk cakap ,

Gua sedang melupakan seseorang , and alhamdulillah , berkat doa yg dipohon gua rasa gua dah boleh lupakan dia . He's happy with his choice . Mungkin sebelum ni , gua masih fikir ttg dia bila gua buat sesuatu keputusan , tp sekarang , gua takkan berpatah balik . There'll be no chance for u anymore kalaupun dia menangis keluar taik hijau . Be happy with her and trust me , i'm fine with or without you ;)

Ni yg nak berlagak sikit ni ,
sikit je , jgn risau .

Nenek saudara gua ckp ,
'Elehh , mira tu lawa . Cari lain je '
*Blushing . HAHAHAHAH

And this is the right time for me to make a move and pursue my life and find another man .

Bye for now ;)

No comments: