Wednesday, September 15, 2010

pendustaan .

Sekarang jarum jam menunjukkan ke arah angka 5 dan 6 .
Menandakan jam 5.30 a.m
gua still tak boleh lelapkan mata , haihhhh -.-

Jadi , tangan gua gatal aje nak ngupdate blog gua ni ,
saje lepak depan tv ,
layan cerita pondok buruk yang gua rasa dah berjuta kali ditayang .

dari adik gua kecik , sampai dah berbulu .
dok tayang jeeee -.- .
biarlah , yg untung ASTRO . yang rugi pun ASTRO .
Malas gua ambil port .

Gua sebenarnya , nak cakap pasal cita cita gua .
Kalau nak rasa omputih sikit , Ambition .
perghh , rasa mcm dekat Russia dah ni ckp omputih .
Heh -.-

Mcm ni , gua dari dulu kalau sesapa tanya ,
aku gerenti jawab , ' doktor '
aku sebenarnya bukan tahu jadah apa doktor tu .
gua pakai sebut je .

Almaklum , setahun jagung . mentah lg .
ecehhhh , ranum sgt lah skrg kononnya . -.-

Bila gua pikir balik , gua bukan minat sgt jd doktor .
Cuma gua nak capai niat arwah mama gua jeeee .

Sebenarnya , gua nak jadi ,
JURUTERBANG atau dalam versi kacang lupakan kulit , PILOT .
Ecehhh .

Nak dijadikan cerita , masa raya tu , gua lepaks lepaks dgn sepupu gua dr Sabah .
Izzat namanya . dia pun sekarang on the way nak jadi pilot .
Nak pergi Philipine katanyaaaa sambung belajar .

Jadi , bual punya bual pasal pilot ni ,
tiba2 gua ambil spec and pakai ,
then dia terus cakap ,
"Kamu rabun ? Wah , nipis peluang jadi pilot ni , mira "

Perghhhh . Kena tinggal dek pakwe pun tak frust mcm ni , bro .
Frust habisssss gua -.-

Nasib baiklah gua ada cita cita sampingan .
Gua teringin nak jadi ,
Professor . atau lebih spesifik ,
English Professor .

Rasa Rasa , boleh tak ? ;)
HEHEHE

InsyaALLAH eh ?
Aminnnnnnn ;)

No comments: