Thursday, September 16, 2010

Sabar , Nath !

Mcm yang gua tulis kat celah blog gua tu ,
kononnya about me lah ,
gua cakap yang gua tulis berdasarkan pemerhatian .

Jd , nak dijadikan cerita .
Tadi kawan abg gua dtg beraya .
Dia datang dgn wife dia .
Diorang ni kahwin muda sebenarnyaaaa ,
and si suami lebih muda dari si isteri .

Seriously , sukaaaaaa sgt tgk diorang ni , mcm sweet gila kot .
Dah lah kahwin muda , wiwittttttt -________-

Tu lah ceritanya , gua suka sgt tengok orang yg kahwin muda ni .
Bak kata membe gua ,
Ct Syahiirah Rahim ,

"Kang kalau dah tua , anak sama besar , nampak mcm adik "

HEHEHE . Betul jugak ckp membe gua tu .

TAPI !

No No No !

Gua selalu pesan pada diri gua yg gedik dan gatal ni ,

" Amira Natasha , selagi lu tak terbangkan at least sebuah kapal terbang . Jangan lu berangan nak kahwin ! "

Yeahhhhh , selagi gua belum jadi Captain Amira Natasha , selagi tu gua tahan napsu gatal gua ni .

Tapi , nak buat mcm mana kalau dah jodoh kan ? Gua terima . Gurau gurau Hihi .




P/S : Yg penting , dia kasi gua and adik2 gua duit raya . Awwww -.- HEHE

1 comment:

ardila shazmily faizan said...

orang rabun boleh ke jadi pilot ????