Monday, January 10, 2011

Kalau gua Anna Rafali .

Gua bukan buat post sbb nak mengutuk dia ke apa , mmg gua tahu ramai dok pelik pasaipaaaa lah minah salleh tu menang . Dah dah , jangan kasi gua panas line nak pikir AJL tu .

Alololo , you sabar eh syahir ? Bukan rezeki you kot , tak mau nanges , mai i belanja lolipop chewing gum . * Panas hati tengok Nasha Aziz tampaq syahir , nasib baik gua jauh . Yayang gua kena tampar , gua yg terasa tahu tak . cis . *

Dah , gua sekarang nak cakap apa yang gua buat kalau dapat RM 35 K !

Pertama , kenduri doa selamat .
Kedua , Beri sedekah kepada anak yatim dan fakir miskin .
Ketiga , Bawak bapak gua pi haji .
Keempat , Kasi adik beradik gua sikit sorang .
Kelima , Beri barangan keperluan .






Cissssssssssssssss , gua nampak ada yang duk jeling tak puas hati . Okay okay okay . gua tipu .

Gua terus amik flight pi keliling dunia .



No comments: