Monday, April 25, 2011

Swimming konon.



Minggu lepas gua dgn rakan rakan seperjuangan tenuk gua swimming . Ceh , tak plan pon sebenanya .

Awal awal nak pegi jogging dgn Ct , then tetiba Yaya called ajak pi swimming. Kali ni gua tak letak harapan nak jumpa imam muda , sbb gua tahu imam muda takkan mandi berspender di public . aurattt oiiiii :p

Jadi , petang tu pon gua dengan penuh ke 'eksaited'tan gua gali balik baju and legging utk mandi . Dalam otak gua masa tu mmg redha lah kalau ditakdirkan baju and legging mandi gua dah dikokang dek anai anai , sebab gua dah lama tinggalkan medan kuak lentang ataupon berenang berirama ni . *Gasak lah lu kalau percaya gua swimmer.

Gua pergi dengan Sofea , Ct and Yaya . Dah lah , lu orang layan ah . Malas gua bebel .

*Gambar CT and Sofea mmg takbanyak kerana "MASALAH TEKNIKAL" .


Royal Pool , gua suka jacuzzi dia okay.


Pakcik tu nak tengok skill gua , gua malas tunjuk . Kang meraung kalau tengok.


Get readyyyyy bebeh !

Jangan salah faham , ini bukan swimming coach . Hai pakcik ! :)


Dibelakang kami didapati anak dugung terdampar -_____-


Lepas mandi wajib , eh salah pulak . Mandi pool , kitorang drive thru McD . Ehehehe , gau tahu gua tahu , memang takda guna swimming bagai , tp at last melantak McD . Ke uols ni jealous ni? ngaku cepat ngaku cepat.

Then kitorang melantak kat rumah Yaya . Mentang mentang parents dia takda , gua buat rumah tu mcm bapak gua ada share saham je .




Gua tak sure , ini makan atau mencekik.

Cara pemakanan efektif utk diberi kaki atau siku .


Terima kasih kerana membiarkan rumah lu jadi tempat makan malam , gemok :D



We had very pleasant moments together :)

No comments: