Tuesday, August 23, 2011

Untunglaaaa.

AMARAN : Kalau agak agak allergik dengan mood jiwang, silalah tekan X . :P



Yeah , itu ayat kesukaan gua beberapa minggu ni, 'Untunglaaaa ada orang sayang' .
Sekarang gua sensitif sangat bila ada orang cakap pasal cintan cintun ni, sangat sensitif.

Nampak je katang bukan main gua ni , tapi hati mengalahkan Cameron Highlands. Apa kaitan? Hah , jiwa kacau.LANTAK.

Tadi , gua tenga buat assignments , tiba tiba gua dengar dua orang rakan baik gua bercakap ttg 'busyuk' masing masing.

Rakan 1 : Eh , i takut tau bila pakwe i cakap ada perempuan suka dia.
Rakan 2 : Ha'ah kan , i prefer lagi dapat pakwe tak handsome.
Rakan 1 : Tapi , i rasa pakwe you and pakwe i takkan buat macam tu lah.
Rakan 2 : InsyaALLAH.

Fineeeee , serious masa tu terus sebak sangat. Untunglah awak , sahabat :)


Takpalah , ini hari bahagia mereka. Sekurang kurangnya , gua pernah rasa perasaan bahagia tu.

TERIMA KASIH , YA ALLAH :')

No comments: