Wednesday, November 9, 2011

Boifren Boifren, meh sini kejap.




Fuhhhhhhhh *tiup habuk* . Komain berabuk haa blog gua ni, gua dah suruh bibik gua sapu haritu tapi entahlah dia tu, mentang mentang dapat pakwe kerja kontrak belakang rumah, kemahuan gua diketepikan. Takpe bibik, gua ingat. Gua kenang lu dalam doa gua.

Mwehehe, eleleh gurau sikit takboleh. Gua memang saja nak salahkan bibik gua sebab gua taktahu nak kasi alasan apa dah lama tak update blog.

Nak kata gua menyusu anak, eh kamon la. I love kids, but not for me. *Ayat Myspace dulu dulu*.
Nak kata gua ngemas rumah, macam tongkang pecah jugak dibuat dek adik adik gua tu. Nak kata gua buat assignment, aiseyman, gua cutiiiiiii berooo. Lu tengah buat assignments eh? PADAN MUKA.

Dah dah, sorry ter'excited' lebih, almaklum dah lama gua tak mencarut dalam blog gua. Bak kata ayat ayat basten warga facebook yg kononnya gua-paling-hotsetaf-plus-basten . 'InI bElOg AkuW,AkUw PuNyEw CuKeW aHh' . Awwww gatal hidung i baca, korekkan boleh? Ala plsss :(

Okay fine, malas nak melalut lagi. Disebabkan gua da lama tak update blog gua, kali ni gua nak update panjang sikit. READ MY LIPS, SIKIT! Kalau lu rasa banyak, tak lama dah tu....
Tak lama dah nak kahwin lah! eleleh suke lettew.

Gua nak update pasal ' AYAT AYAT BAHAYA AWEK LU ' . Yes, awek lu. Bukan awek gua, mahupun bapak gua. Jauh sekali awek atuk gua.

Disebabkan gua mendapat sambutan yang hangat sebagai Doktor Cinta yg Tak Berbayar di UiTM Padang Lalang, jadi gua nak terus kongsikan dengan semua. Nanti kalau ada yang refer pada gua, senang aja gua jawab , ' Natashaeddy.blogspot.com' . Boleh market blog sekarung dua. Amacam bergeliga tak kepala otak gua? Ehem.

Gua banyak di refer sama ada lelaki atau perempuan pasal , KETIDAKFAHAMAN. Ada tu siap tunjuk SMS kat gua , tanya 'Apa maksud awek aku ni? Aku tak faham lah' . Kalau ikutkan hati, nak aja aku jawab , ' Yang SMS tu awek lu kan? Bukan gua SMS. Mana gua tahu maksud dia' . Tapi.... Aku ni Comel orangnya, eh baik orangnya. Terpaksalah gua menerangkan. Boleh apply jadi Menteri Penerangan jugak aku ni, Jutawan woooo!


Bismillahirrohmanirrohim......




"Okay Fineeeeeeee. Awak nak sangat kan? Tinggalkan saya. "

Yang pakwe pun satu, lurus bendul bukan main. Tinggalkan awek,padahal hati rindu. EGO konon, puihh! Kamon lah, lu pun tahu perempuan ni ada SATU AKAL! Jadi, lu yang dikurniakan SEMBILAN AKAL ni tolonglah ambik ayat dia dan faham sedalamnya. Jangan dalam sangat, takut lemas. Bila awek lu cakap macam tu, lu kenalah redakan keadaan, perempuan ni hatinya lembut. Lu tengok Pengkid Pengkid tu, lu ingat kuat sangat ke hati? Ekskius miiiii, diorang tu perempuan jugak. Sebab tu perempuan sekarang trend couple dengan Pengkid. Sebab apa? Sebab diorang pun hati lembut. PEREMPUAN vs PEREMPUAN. Amannnn.... Gua tak suruh lu jadi Pengkid,cuma cubalah faham. AKAL WANITA CUMA SATU. SATU! Kalau tengah nak period tu, kadang kadang SUKU je akal tu. Lu faham kan?





" Kalau awak rasa berpisah adalah yg terbaik. Sy redha"

Nak menangis rasa gua tulis ayat tu. Mwohoho. Betul gua cakap lu, ini memang ayat paling common untuk perempuan. Kiranya ni tahap klimaks punya merajuk lah. Jadi, si pakwe puhlisss lah tarik otak lu yang kat lutut tu, naik kan atas kepala. Jangan pulak lu layan perasaan merajuk awek lu dan jangan diikutkan ego lu. Sampai bila sangat Ego tu? Sehari dua boleh lah tahan, tiga empat hari? Mulalah curi spender awek lu pergi bomoh Siam. Macam gua tak tahu! Okay gurau. Time awek lu cakap macam ni, tolonglah tolonglah pujuk dia sedikit. Senangkan sikit hati dia, gunalah ayat paling Romeo lu pernah ada. Eleh, search je kat google, "Ayat Cairkan Awek" . Jangan lu Google, "Ayat Penunduk" . Kang gua tanduk!







" Saya rasa macam ada yang tak kena lah "

Bro, bro , bro. Kalau lu dapat text macam ni, baik lu sediakan van jenazah depan rumah. Perempuan ni kadang kadang dikurniakan Sixth Sense. Kemon lah, bukan Kumpulan Sixth Sense tu, eh tapi kiut kan Adi tu? Okay lari topik. Sama ada lu memang ada buat salah, ataupun dia dapat rasa yang lu semakin kurang beri perhatian pada dia. Serious gua cakap lu bro, kalau awek lu tanya sama ada lu ada buat salah yang menyalahi AKTA 007 Kanun Kecurangan , baik lu mengaku. Kalau dia dapat tahu bro, dia tak hentak lu. Silap silap gua datang tolong hentakkan. Dah tahu ada awek, hang gatal pasai pa? Kan dah terkeluar kejantanan gua. Okay cool,Nath. Nanti terkeluar susuk lu kalau marah marah. Okay fine. Kalau yang part awek lu rasa kurang diberi perhatian, itupun satu yang agak bahaya lah. SEBAB perempuan ni ada ego dia tersendiri. Cuma mengikut individu, sama ada ego tinggi atau hidung tinggi, eh ego rendah. Mesti dia pikir, lu ada marka lain. Kalau yg ego tinggi, silap silap tak ber ' I LOVE YOU' selama 19085minit lah lu dengan awek lu. MERAJUK, yu no? Yu no wat is merajuk? Sulking. Teng God yu no.






"Tolong beri saya masa, jangan contact saya. "

Pergh, drama queen. Padahal dalam hati, "Janganlah bucuk tak contact anje, Kang anje rindu " . Haaa! Itulah yang perempuan fikirkan. Perempuan suka lelaki DEGIL. bukan degil yang pergi Teluk Cempedak lompat pokok ke pokok tu. Tu bukan DEGIL, tu DEGILNYA-BERUK-NI. Faham tak wahai pakwe pakwe comel sekalian alam? Try to contact her the next day, esoknya try lah SMS , ' Morning, Anje. Eh lap dulu air liur tu, taik mata pun sekilo tu ' . Apa apa lah SMS sekalipun, at least try to text her. Menunjukkan yang lu masih mengharapkan dia. Lu sayangkan dia, okay? Perempuan ni lembut hati lah,bro. Kalau dia tak reply sms lu, mungkin dia takda kredit. Positive-thinking! Try to call her that evening, takkanlah tidur sampai petang kan? Kalau tidur sampai petang, lu SMS mak dia, 'Makcik, tolong bacakan Yassin utk Anje saya. Baik arwah tu' . Haaa try SMS mak dia mcm tu kalau agak agak lu memang redha mata lu ganti mata lembu.



Buat masa ni, itu je yang gua nak Kongsi. Kongsi? Omaigod? Saheizy Sam? Lu Langsi Lu Mati? Ohhh-Emmm-Gee. *Tengok, gua ni duk gua lu gua lu tapi dalam hati ada Taman Tema Air okay*



Dah. Bye. Kirim Salam Awek.





No comments: