Wednesday, July 16, 2008

wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!


dah lame tak bertemu! ;) . dh hampir berapa bulan kn?hehehe...bukan ape,sibuk lah nk trial ni. ceh,bajet je aku ni. melebihkan presiden plak ek? haha. apepun,aku mmg gile rindu kt blog ni. skg ni,kalo bukak je laptop,xde keje lain.folio lahhhhh. alhamdulillah,folio dah siap! haha(ketawe jin).oh ye,lupe nk ckp,potong rambut.Pendek wooo!Bukan ape,rimas lah. lepas dh potong rmbut,itu lah hasilnye,gmbr2 aku tu. mcm beruang kutub telepas kandang. hahahaha. actually kitorg on the way ikut papa kitorg g outstation kt Seremban dan Kuala Lumpur yg tidak berlumpur mahupun berlumut.Hehehe.Hayatilah gmbr kitorg tu,tp jgn tatap lame2,nty tak boleh tido mlm,asyik igt muke manis (auta) kitorg je, hahaha..
tp gmbr ni kalo x silap dlm 16jun kot.. Kat Sremban,aku,mama,abg,sofea n isaacs g Jusco.Aku challenged abg aku main boling dan padahnye,AKU KALAH! HAHAHA... Then,aku jmp gk best fren lame aku.Then,kt tmpt boling tu ade karaoke box,first time aku masuk dlm tu.mase tu abg aku tu,adik aku tu n aku,masuk dlm tu. hahaha. yg tak bleh blah nye,mse aku nk kuar dr karaoke box tuh,aku tersadong wire mikrofon,then,aku Jatuh DAN diperhatikan ramai jejaka hensem dan comel.Malu jgn ckp lah! rase nk masuk je dlm baju mak aku,kalo x pon,msuk terus dlm perut mak aku balik. hahahha. Ok lah. Aku sambung crite lain kt next blog k! daaaaaaaaaaaaaaaaaaa~

No comments: